czwartek, 27 lutego 2014

Uwaga !





Kochani i co ja mam wam powiedzieć ? Wiem, nie raz mówiłam, 
że bloga nie zawieszę i w sumie to go nie zawieszam, ale myślę,
że lepiej będzie jeśli zostawię to na dwa miesiące, i od maja
zacznę pisać dalej. Nie mam weny, nie mam czasu i nie podoba
mi się to co pisze, nie do końca, a tak nie powinno być. Chcę
żebyście wy też były zadowolone, ale kurczę no ja wam obiecuje,
obiecuje a tu nici z tego, bo a to mnie nie ma, a to nie mam 
internetu... Proszę was o 2 miesiące czasu, a w maju na nowo 
ruszam z opowiadaniem i pisaniem. Tylko pytanie do was czy 
wytrzymacie tyle ? Wiem, mało co osób czyta już tego bloga, 
ale dziękuje tym co nadal są przy mnie oraz tym nowym 
czytelnikom, co ja gadam dziękuje wam wszystkim ;** 
Za to że przy mnie byłyście i mam nadzieje, że jak wrócę też 
zawitacie w moje skromne progi. Przemyślałam sprawę i teraz
z wami się żegnam, jeśli jednak znajdę troszkę czasu to wole 
wejść na wasze blogi i odrobić zaległości. Nawet nie wiecie 
jak mi głupio, że mnie nie było i no nie komentowałam. 
Teraz już wiecie wracam w maju, a wolny czas spędzę na 
czytaniu waszych dawnych notek. Pamiętajcie, że was kocham 
i zawsze wspieram w pisaniu i innych sprawach, jak by coś 
piszcie everoseee@gmail.com. 
Jesteście cudowne, pod każdym względem  <3 





3 komentarze:

  1. Szkoda mam nadzieję że jak najszybciej wrócisz i będzieesz kontynuować tą historię. Karola

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna historia, ale ja już tracę nadzieję że wrócisz..

    OdpowiedzUsuń